niedziela, 10 sierpnia 2014

Tag: Szkolny czas

Witajcie!

 Jako, że już za 22 dni wracamy do szkoły, uznałam ze zacznę serię back to school.  

1. O której wstajesz do szkoły ?
Wstaję najczęściej o 6:30 gdyż zanim się uszykuję i zjem śniadanie jest już 7:30.

2. Ulubiony nauczyciel ?
Najbardziej lubię moją nauczycielkę polskiego z gimnazjum. Naprawdę super pani. Zawsze idzie każdemu na rękę. Czasem mam wrażenie, że bardziej jej niż nam zależy na naszych ocenach.

3. Z jakiego przedmiotu jesteś najlepszy?
Wydaje mi się, że z matematyki, ale lubię też polski, kocham czytać
i pisać.
4. Czy masz w szkole klasie grupę bliskich Ci osób czy raczej zadajesz się z każdym?
Zawsze zadaję się z każdym. U nas w klasie nikt nie ma bliskiej paczki. Jesteśmy jak jedna wielka i dziwna rodzina.
5. Plecak, torebka czy tornister ?
Torebka.

6. Czy malujesz się do szkoły?
Czasem, jak mam wenę i czas. Ale mam tak ładną cerę że nie potrzebuję czasem nawet pudru. 

7. Do szkoły spodnie,spódnice czy sukienki ?
Wszystko, ale kocham spodnie i tenisówki. Wygoda jest na pierwszym miejscu.
8. Czy nosisz dodatki do szkoły (bransoletki itd) ?
Nie zawsze, ale prawie codziennie mam zegarek na ręku i 4 kolczyki w uszach. (3+1) 

 9. Czy w zeszłym roku szkolnym miałaś czerwony pasek?
Brakło mi  0,2 % do czerwonego paska. Liczą się chęci :)

10. Czy jesz w szkole 2 śniadanie?
Zawsze, nie potrafię myśleć na głodzie. Głód dopada mnie nagle, idę sobie w pełni sił i nagle zataczam się po ścianach.
11. Przedmiot, z którego uważasz, że jesteś słaba , źle Ci z nim idzie?
Fizyka i wf. Jeśli chodzi o fizykę. To te wszystkie prawa i wzory mnie przerażają. Wf? Zdecydowanie wolę gimnastykę niż gry zespołowe, czy dwutakt. Komu to się w życiu przyda?
12. Do szkoły chodzisz pieszo czy jeździsz autobusem, taxi, samochodem?
Do gimnazjum chodzę piechotą. Kocham spacerować z rana 2 km.

13. Zmieniasz buty w szkole?
Nie. Chodzę w tych samych butach co przyszłam. Chyba, że jest zima, to wtedy codziennie noszę w torebce buty na zmianę.

14. Czy lubisz ćwiczyć na wf w szkole?
Nie, nienawidzę grać w gry zespołowe. Z powodu drapania, bicia, popychania dla głupiej piłki.
15. Czy w wakacje tęsknisz za szkołą?
Nie, cieszę się wolnym. :)

 
 
Tak i oto takim sposobem dotarliśmy do końca. Jeśli chcecie możecie w komentarzach napisać wasze odpowiedzi z chęcią was bliżej poznam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jestem wdzięczna za każdy komentarz. Zostawiajcie linki do swoich blogów, na pewno zajrzę na nie. Obraźliwe komentarze będą usuwane :)