niedziela, 17 sierpnia 2014

Tag: 50 przypadkowych pytań.

Tak i oto z wakacyjnej nudy nastał tag 50 przypadkowych pytań :)

Jak masz na imię? Dominika
Ile masz lat? 15, w grudniu :)
Znak zodiaku? Strzelec
Ile masz wzrostu ? 167 cm :)
Ile ważysz ?  65 kg :)
Jakieś tatuaże? Aktualnie nie
Jakiś piercing ? Kolczyki w uszach (3+1)
OTP ? (one true pairing) *czyli jakaś ulubiona para „gwiazdorska”? Hmm... Aktualnie nie mam kiedyś to była Kristen Stewart i Robert Pattinson.
Ulubiony program (serial)? Czysta krew, Plotkara , Ekipa z Jersey i Snooki i Jwoww.
Jakiej muzyki słuchasz? Pop, Rock i Rap
Ulubione zespoły muzyczne? Paramore, Coria
Ulubiona piosenka? Coria - Sen Boga
Coś, czego Ci brakuje ? Czasu, zawsze jest go za mało.
Czego szukasz u partnera?  Wsparcia i troski
Co Ci się nie podoba u chłopców?  Zbytnia pewność siebie
Ulubiony cytat? Ciągle szu­kamy właści­wej dro­gi do ce­lu, gdy już ją od­naj­dziemy, to zaz­wyczaj idziemy na skróty. 
Ulubiony aktor/aktorka? Taylor Lautner
Ulubiony sportowiec? Nie mam.
Ulubiony kolor? Różowy i niebieski.
Jaki masz zły nawyk? Przeklinanie -.-
Jaki jest Twój ulubiony sklep w centrum handlowym? Empik!
Jakie jest Twoje ulubione słowo? Kocham :)
Głośna muzyka czy cicha? Głośna
Gdzie idziesz gdy jesteś smutny? Do mamy
Ile czasu zajmuje Ci poranna toaleta ? Z 30 minut
Jeżeli miałabyś zdecydować w tej chwili, co chcesz zmienić w swoim życiu, w sobie to, co by to było?  Na pewno poświęciłabym więcej czasu na spotkania z moją siostrą
Co Cię kręci, co Ci się podoba u chłopców? Łobuzerski uśmiech :)
Czego się boisz? Przyszłości
Kiedy ostatnio powiedziałaś, że kogoś kochasz? Chłopakowi
Ostatnio przeczytana książka? Intruz S.Meyer
Książka, którą aktualnie czytasz?  Aktualnie nie mam czasu by czytać jakąkolwiek książkę :(
Ulubione filmy? Piękne Istoty
Ostatnia osoba, z którą rozmawiałaś? Mój chłopak
Relacja między tobą, a osobą, której ostatnio wysłałaś SMS? Związek
Jaka jest treść ostatnio wysłanego przez Ciebie SMS’a? ,,Ja cb też :*"
Ulubiona potrawa? Spaghetti
Miejsce, które chcesz odwiedzić? USA
Wierzysz w duchy? Tak
Ulubiony smak słodki? Czekolada
Na jakich instrumentach grasz? Nie gram
Czy kiedykolwiek dostałaś mandat za przekroczenie prędkości? nie
Ulubiona część biżuterii? kolczyki
Ulubione perfumy? puma
Ostatnio uprawiany sport?  biegałam
Rzecz bez której nie możesz wyjść z domu ? telefon
Jaką piosenkę ostatnio śpiewałaś? Coria- Niepokój
Co powiedziałabyś nastoletniej sobie? Uwierz w siebie, nie przeklinaj, nie rozjaśniaj włosów i przyłóż się do nauki angielskiego.
Kim chciałaś być w dzieciństwie? Aktoką/ Piosenkarką / Modelką
Z kim ostatnio przebywałaś w wolnym czasie? Z moją rodzinką :)
Powód dla którego dołączyłaś do blogosfery? Ponieważ chcę poznać fajnych ludzi i pozbyć się wakacyjnej nudy :)

4 komentarze:

  1. Wciąż nie wierzę, że to robię. Nazywam się Natalia i jestem twoją wierną czytelniczką. Twój blog jest boski! Nigdy nie słyszałam o zespole Coria, możesz mi o nim więcej powiedzieć? Natalia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natalia, dziękuję za komentarz i pytanie na asku :) Cieszę się, że mam swoją wierną czytelniczkę :) Zespół Coria, to polski zespół, niedługo wydają swoją pierwszą płytę. Na żywo naprawdę dobrze grają :) Byłam w sumie na ich 4 koncertach :)

      Usuń
  2. Ja też kocham Snookie i Jwoww. Co do twojego bloga, widzę na niego szansę. Po tym jak czytam jesteś bardzo nieśmiała. Więc na pewno będę tu zaglądać.
    p.s. dlaczego nie dodajesz swoich zdjęć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak z natury jestem osobą nieśmiałą. Zdjęć nie dodaję ponieważ nie uważam, że wszyscy tego chcą. Dziękuję :)

      Usuń

Jestem wdzięczna za każdy komentarz. Zostawiajcie linki do swoich blogów, na pewno zajrzę na nie. Obraźliwe komentarze będą usuwane :)