niedziela, 17 sierpnia 2014

Tag: Moja przyszłość

    Hej, wiem że dawno nie było nic nowego. Przepraszam, ale byłam zajęta jak nie lataniem po rzeczy do szkoły i książki to meblowaniem pokoju. Niedługo pojawi się nowy odcinek serii, a tymczasem zapraszam was na Tag o mojej przyszłości
1. Zamierzasz pójść w ślady swoich rodziców i robić w przyszłości dokładnie to co oni? 
Szczerze mówiąc ani zawód mojej mamy ani taty nie wydaje mi się być tym odpowiednim właśnie dla mnie, ponieważ sama pragnę podążyć w zupełnie innym kierunku, którego już od przyszłego roku będę się kształcić.
2. Planujesz pozostać w kraju, w którym aktualnie mieszkasz, czy wyemigrować? 
Polska jest pięknym krajem, który posiada wiele wspaniałych miast, krajobrazów oraz historię, którą zna zapewne każdy z nas. Jednak nie ukrywam, że zamierzam zamieszkać w Chicago lub na początek w Londynie. Zawsze ciągnęło mnie za granicę i pozostając w Polsce nie będę czuła się spełniona.
 
 
3. Jeśli zostaniesz w kraju, to dalej w tym samym mieście czy w innym?
Gdybym już miała zostać w kraju to zamieszkałabym w Warszawie. Gdyż od 6 roku życie mieszkam na wsi.
4. Jeśli jednak emigrujesz, to w jakie miejsce? 
Marzy mi się Nowy Jork, ale to miasto jest za drogie jak na początek. Więc albo Chicago albo Londyn.
5. Jak myślisz, czy jest jakaś praca, której w życiu byś się nie podjął? 
Jak dla mnie każdy zawód jest bardzo ważny, jednak osobiście nie mogłabym pracować jako jakikolwiek lekarz, gdyż na samą myśl o krwi robi mi się niedobrze.
6. Jak szybko chcesz się usamodzielnić? 
Gdyby to było możliwe to chciałabym na zawsze pozostać piętnastolatką, która prowadzi życie bez troski o rachunki, jedzenie czy inne rzeczy, którymi zazwyczaj martwią się dorośli. Jednak już od przyszłego roku będę mieszkać u dziadków, więc trochę będę się musiała już usamodzielnić.
7. Chciałabyś/Chciałbyś rozwijać jakieś zainteresowanie w przyszłości?
W przyszłości będę starała się całkowicie poświęcić pracy oraz rodzinie (o ile ją założę), ale kto powiedział, że praca nie może bym moim zainteresowaniem? Kocham pisać i na pewno będę wciąż to robić, ale niestety moja praca wcale nie będzie się z tym wiązać.
8. Planujesz wyjść za mąż/ożenić się? 
Każdy człowiek potrzebuje towarzystwa innego. Nie chciałabym żyć w samotności. Więc krótko mówiąc ,,Tak".
9. Planujesz mieć jakieś zwierzęta? 
Oczywiście, że tak! Kocham psy (w szczególności rasę mops) i naprawdę uważam je za swojego najlepszego przyjaciela a z racji, że nie mogę mieć go w bloku. Na pewno będę go miała w przyszłości !
10. Jakich osób nie może zabraknąć w Twojej przyszłości? 
 Przede wszystkim rodziny i przyjaciół, ponieważ są to właśnie osoby, które pchają mnie do tego bym się odważyła i coś zrobiła. Wierzą i wspierają mnie we wszystkich decyzjach, wiem, że wrazie problemów mogę na nich liczyć. Potrzebuję tych osób w mojej przyszłości. Bez nich nie byłoby prawdziwej mnie.
 
Lecę pisać dla was inne tagi, gdyż przez następny tydzień będą pojawiać się tylko back to school. Macie jakieś propozycje co do postów? Pisać możecie je w komentarzach :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jestem wdzięczna za każdy komentarz. Zostawiajcie linki do swoich blogów, na pewno zajrzę na nie. Obraźliwe komentarze będą usuwane :)