poniedziałek, 18 sierpnia 2014

Q&A Chicago, USA

Hejka kochani! Dziś Q&A o mojej przyszłości. Odpowiem na pytania, które zadaliście. Zapraszam!

(p) czy będziesz obchodzić amerykańskie święta?
-Tak.
(p) czy wrócisz do polski na stałe?
-Nie. Wiem, że w Polsce zrobiłam już wszystko.
(p) Będziesz tęsknić za Polską?
-Oczywiście. Polska zawsze będzie moją ojczyzną.
(p)co kupisz na początek i w jakim sklepie?
-jeśli chodzi o to co kupię to zrobię o tym osobny post :) A sklepy to:
-Target
-Bath and body works
-Dollar Tree
(p) Będziesz uczyć dzieci polskich tradycji?
-Oczywiście :) Chcę by moje dzieci wiedziały skąd pochodzę i żeby poznały tradycje :)
(p) W domu będziesz mówić po polsku czy angielsku?
-Zależy za kogo wyjdę. Jeśli Polak to po polsku, jeśli nie to po angielsku :)
(p) W jakim mieście chcesz zamieszkać?
-W Chicago :)
(p) Ile na początek zabierzesz pieniędzy?
-Nad tym się jeszcze nie zastanawiałam. Mam przed sobą jeszcze 6 lat :) Myślę, że około 10000 zł.
(p) Jedziesz sama czy z kimś?
-Sama.
(p) Rodzice o tym wiedzą?
-Tak. Wspierają mnie w tym, chociaż tego nie popierają. Uważają, że rodzinę tworzy się przy rodzinie.

To były już chyba wszystkie pytania. Lecę robić jutrzejszy post z seri Back to School.

2 komentarze:

Jestem wdzięczna za każdy komentarz. Zostawiajcie linki do swoich blogów, na pewno zajrzę na nie. Obraźliwe komentarze będą usuwane :)